Jordgubbens Dag

Jag orkade aldrig skriva god natt igår, för hade migrän igen..
Haft ont i huvudet 2 dagar i sträck, känner redan nu att huvudet bonkar, kul kul...

Jag skriver bara ett snabbt inlägg för min familj och Viktorias familj ska åka på en festival i Vara som heter just som rubriken "Jordgubbens Dag" 27-28 Juni 2008.
Ingen aning vad det är riktigt, menmen...
Tar kanske några kort? Får se..

Hoppas ni har sovit gott?
Själv har jag sovit ganska hårt då jag har världens påsar under ögonen, haha....

Men vi hörs sen !

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar Värst vad du var duktig haha. Ja, chokladmousse är verkligen gott! Haft en bra dag?



Kram

2008-06-28 @ 17:33:04
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Svar: Tack :D



Vad skönt, härt har det regnat :( Min har varit helt OK, har inte gjort någon vettigt direkt haha :)

2008-06-28 @ 20:54:48
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback