Klar =)

Fick lite blondare hår i alla fall =D
Så, är värsta snyggot nu - ingen räls , nyfärgat hår = mumma =D
Haha, håret kan ni få se, men inte tänderna ^^



Blev det bra? Det tycker jag =)
Hon satte på mig en sån där snygg "hatt" haha, fifan =P


Nu kom Viktoria till mig, så ska vara lite social...
Hehe, tyvärr börjar det bli skit väder...
Men de ä inte många som kan cykla och ta kort på sig själv samtidigt - men det kan jag...
Cyklade ju fram och tillbaka..


Men vi hörs senare!!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sissel

Det blev superfint Becca:D Längtar tills jag får se dina vackra tänder:D Ha det så bra:P så hörs vi XD

puss<33

2008-06-12 @ 17:28:00

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback