Morrn morrn

Hur har din natt varit?
Min har vart sådär, vaknat upp 100 gånger nu på morgonen och alltid tyckt att jag ska somna om - så de gjorde jag.
Men sen väckte mami mej vid halv 11 , haha..

Föör idag ska jag till Alingsås igen, med Mireille och Viktoria.
Fast blir bara en stund, får åka in snart. För allt händer typ runt 12-15 ^^
Ska ringa Viktoria nu, för Miir är redan i Alingsås ^^

Faan, 4 dagar kvar tills jag åker till Turkiet - shieeet =D
Klockan 10:00 lyfter planet från Landvetter i Göteborg , mwiiii =D
Kanske borde våran hund Lucas följa med?
 

Men vi hörs senare!
Ha en bra lördag, just nu skiner solen och det piggar upp en på dirren ^^

Xo Xo Rebecco




Uppdatering:

Blev ingen Alingsås.
Orkade verkligen inte åka in idag.
Så stannar hemma för att packa lite inför Onsdag, och ska ut och gå 6km med mami snart förhoppningsvis.

Don't forget to comment =)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Mäh, vad taskig du är, haha :D Hoppas du får en mysig dag!



kram

2008-06-14 @ 12:05:44
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Clara

ja, visst var det sjukt jobbigt! Fötterna dog typ.! haha:p

2008-06-14 @ 12:49:07
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback