No räls

Så där ja, nu vart rälsen borta.
Efter man haft den i överkäken i 17 månader (ganska exakt, imorgon skulle de blivit 17mndr) och den i underkäken har jag haft i 13 månader (den 14 skulle de blivit 13mndr, jaa jag håller koll på sånna onödiga datum^^)

Men lägger inte in någon bild nu.
Mina vänner ska få se det "in the real life" först ^^

Det känns sjuuukt konstigt!
Lena, fina, vita tänder har jag ^^
Jag åt en rostad macka förut, ojoj, haha det var roligt^^
Kände på tänderna med tungan hela tiden, för det fastnar jäämt något under rälsen typ.
Så de ska bli gött att kunna äta päron, äpple o.dyl. utan att det fastnar =D

Men ska tillbaka till tandläkarn kl 15 idag för att hämta min gomtandställning, så tänderna inte drar sig tillbaka!


Bild tagen från google.se - ej mina tänder

Vi i min familj ska köpa oss varsin el-tandborste, dels för att få vitare tänder, bättre tandkött och aa slipper borsta själv =)
För nu ska jag ta hand om mina tänder ordentligt innan jag måste börja betala hos tandläkarn!
Även sen efteråt, hur gammal måste man vara för att betala själv? 20?


Aja, ska nog träna bort tårtan, och det vi åt igår, nu.
Tror även lärarna satt våra betyg nu, så dom kommer väl nästa vecka! =D

Men vi hörs senare!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: SARA

Tack så mycket! :D Jag tycker det där med bloggdesign är skitsvårt, men designadinblogg.se är verkligen till stor hjälp! :)

2008-06-11 @ 11:15:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: SARA

Okej, men designadinblogg.se är jättebra om man vill få exakta instruktioner om hur man designar, den är superbra! :) Kolla in :)

2008-06-11 @ 11:28:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback