Norbit

Hehe, har precis kollat på den filmen .. Den är väl sådär, lite då och då har jag skrattat.

Idag har jag bara slappat, och märkte att jag inte hade ont i huvudet pga ej suttit vid datorn på hela dagen.
Så får nog migrän av datorn, så kommer bli mycket mindre data för min del...

Jag har städat mitt rum, lyssnat på TH från morgonen tills nu i princip, kommit in i en TH period igen <3
Kollade på min Schrei DvD och litte annat smått och gott =)
Och så har jag gjort en massa utfall, gått några varv runt huset (inne i huset då of course, haha) och shit my ass!
Gjorde det igår också, och alltså min rumpa och lår har sådan träningsvärk, haha...
Ska göra några varv varje dag, så blir min röv het ;) 
Du som ej vet vad utfall är så ser det ut såhär:

Bilder tagna från google.se
 

Det är sjukt bra träning, vill man så kan man använda hantlar samtidigt, men jag kan ej det för jag måste kunna hålla balansen, haha.. För jag går framåt samtidigt, ungefär såhär (haha); fast mina armar är åt alla håll;




Hur har din dag varit?
Gjort något kul?


Ska nog kolla en film nu till, blir kanske Scary Movie 4 - älskar alla SM filmer, hahaha....
 Har ej sett Epic Movie än, men funderar på att hyra den eller låna om någon har den.
men har du sett den? Är den något att rekomendera? Jag har lite barnasinne kvar, haha...

Vi hörs senare, om jag inte hinner somna innan.
Eller nä ska kolla på en film med J.Lo på kanal 3 klockan 21 sen.. HAha


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback