Ord från mitt hjärta.

Jag minns när jag lärde känna dig, det är inte så länge sen, kännt dig snart i ett halvår tror jag (: <3
Tiden går fort kan man ju säga :D Från början trodde jag att du skulle vara dryg, så jag spanade in dig ett tag på THF, eftersom jag inte vågade ta kontakt ( fegis jag vet ) men du var ju übercool för du liknade ju Tom så mkt på din bild haha :D
Sedan så skrev jag till dig och berätta vad jag tkt om din bild och du sa bara att du gillade kommentarer om det. Haha :D
Och så skrev vi ju till varran ett tag, till slut frågade jag efter din msn trorja. Det var ganska stelt i början där på msn. Men sedan lärde vi ju känna varran ennu mera, och det ledde till bröderna Piff och Puff. Asså du ska bara veta hur glad jag är över att jag känner dig <3 Du har vart stöd i mycket för mig när jag inte alltid varit på topp, men du ska veta att du betyder enormt mycket för mig gumman och jag inser idag att jag inte skulle klarat mig utan dig! Kommer alltid finnas här för dig gumman när du vill <3 I sommar om jag kommer i närheten av Gbg måste vi ses (: <333
Älskar dig gumman och är så jävla tacksam att du finns i mitt liv <33
/ Cacci http://caaroliinhe.blogg.se

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Pernilla

SV: Min dag har vart jätte bra (:

2008-06-14 @ 23:55:06
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback