Packning, packning...

Oj, vad vi packar här hemma!
Jag och min lillebror delar en väska!
Så jag tar bort mer och mer av mina kläder.
För tänk om jag hittar något fint där nere i Turkiet som jag vill köpa?!
Gosch, det är inte lätt - haha!

Idag landade ett brev ner i våran brevlåda, brevet var till mig - det var slutbetygen för årskurs 9!
Vad jag var nervös, och när jag öppnade det blev jag oväntat glad!
Inte ett enda IG, fick 9 VG och 8 G =)
Hade höjt mig i bara ett ämne tror jag det var, men ändå?
Den 1 Juli får jag reda på om jag kommit in på den linjen jag sökt.
Jag sökte samhäl, för inget annat passade mig direkt, så aa ...

Jag har ej hunnit blogga idag för vi har gjort massa ärenden så som att växla svenska pengar till euro, köpa tidningar och godis till flyresan, lämnat in mammas cykel (ska sälja den) på bekå's och ätit ute såklart!

Satt och väntade i bilen förut, och sååklart öppnade himlen upp sig och massa regn föll - skönt att jag åker till värmen nu, hehe!
Så tog lite kort på framrutan i bilen, och flätade mitt hår, hehe.



Tydligen så måste JAG klippa gräsmattan nu, jippi!
Det regnar ju, suck, bara för att min bror tycker det är kul att klippa gräset i regnet kan väl han göra det?!

Nä, jag har fortfarande jätte ont i armen sen sprutan igår =/
Glad att jag gjorde sprutan på vänster arm och inte höger, då hade jag vart nästintill handikappad...
usch, det går väl bort snart förhoppningsvis.

Bloggar nog någon gång till innan jag åker, sen kommer jag inte kunna blogga på en vecka!
Om jag inte hittar något internet café i Side eller något.

Men, kommer sakna er i alla fall säger jag redan nu =)

Hörs sen!
Over and out!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Jen

ja mee :)

göra nått kul idag?

2008-06-17 @ 17:09:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback