Potatisfestivalen, igen

haha, idag var jag där igen.
fast idag var jag där med bara Mireille och Viktoria.
 Vi åkte dit för att titta på självaste Tobbe Trollkarl i hög grad!
Men vad vi blev besvikna!
Först för att platserna vi stod på söög - rent ut sagt - sen att det var såå mycket folk!
Sen att självaste Tobbe var sååå tråkig?
Han var inte något rolig? Tricken var ej bra?
Visserligen ska typ ungar som är under 10 bara gilla honom, så blev litte besviken så vi gick därifrån efter typ 15min.
 (klicka för större bild)

Vi strosa runt på stan, gick in på Lekhörnan, och jag var sååå trött att mina ben vek sig hela tiden så satte mig på en sån här kul grej ! =D

Vissa växer aldrig ifrån barndomen?
 Ärsch, man är aldrig roligare än vad man gör sig!

Sen köpte vi en Belgisk Våffla med sylt och grädda - muumma!


Fast innan det spelade vi på en sån där spel-maskin man aldrig vinner på, men för omväxlingsskull vann jag idag!


vann tillslut min älskade playboy bunny kudde<3
Fast både Mireille och viktoria vann också varsin, Mireille fick en av sin pojkvän igår så hon ville vinna en egen.
Så hon har både rosa och svart ! ååh avis!
Haha, en omgång kostade 10kr och vi gjorde de typ 6 gånger? haha
För de sprang runt 10-åriga killar  med typ 3st sånna var!
Vad ska dom med sånna till? Jag kunde väl fått en rosa av dom (A) haha...
Såå , har även en handduk, som jag köpte i Kroatien år 2006


Me lovin' it!

Sen började det regna, suuck!
Gött att vädret blir lika dåligt hela veckan i sverige så jag inte missar något när jag åker till värmen i Turkiet =D
Sen får det gärna bli varmt när jag kommer hem igen, hehe...

Efter potatisfestivalen åkte min familj till min kusins kalas, hon fyllde 20år i fredags - Grattis i efterskott gumman<3
Vi var där i någon timma, sen åkte vi hem och då åkte jag till Pontus i typ en timma.
Sen var han tvungen att gå ut för hans kompisar hade hamnat i slagsmål eller något, hoppas bara att Pontus klarade sig ifrån det? För när jag lämnade hans lägenhet hörde man en polisbil/ambulans (vet ej vilket?)
Så jag ringde Kyra, och åkte hem till henne en stund, eller a i en och en halv timma innan mamma sa att jag skulle komma hem, haha..
Vi tjatade litte granna, alltid lika kul att öppna mitt hjärta för henne, haha.. Tack Kyra!

 Såå nu är jag hemma, tänkte bara blogga lite innan jag hoppar i säng!
Föresten, är de istid ute eller?
Shit vad kallt det är att åka moped! Mina händer förfryser typ, shieet..

Men nu är jag sjuuukt trött!
Såå, sov gott mina kära vänner - uppskattar att ni läser och kommenterar.
Det gör min dag till en bra dag =D

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: carolinhe

playboy<3<3<3

ja har en massa stuff me playbooy kaninen (;

2008-06-16 @ 13:12:03
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback