Potatisfestivalen

Ursch, som sagt kollade vi på cyklar idag - hittade en fin svart crecsent med 8 växlar =)
När jag sen skulle gå till bussen öppnade himlen upp sig och gosch vad det började regna, tur som det var hann jag under tak innan det öste..
 Sen åkte vi in till "the city" och , det var ej så kul =P
Vi gick , gick och gick. Och jag är ej så van att gå i klackskor på stan, så fick skoskav och ont i fötterna xD
Vi köpte glass, mums! Köpte en dumle och en lakritz - mumma!

 Sen kollade vi på när Estet/Dans hade uppvisning, min mammas kusin Julia var med (Julia är barn till min mormors bror.) Så det var kul att kolla =)

Sen tittade vi på när några killar spelade i ett band
En kille som sjöng är min tandläkares son^^
Haha, fick lättförtjänta 5kr av Viktoria, för vi trodde att en kille hette Carl (var jätte lik honom på avstånd)
Så jag ringde Pontus och kollade om hans kompis Carl spelade gitarr, han ba nä? Ja ba : HAHA.. 

Sen åkte vi hem 18.30
Självklart har man bälte på sig i en buss^^


Sen åkte jag och Kyra hem till mig, och vi gick ut och gick 6km
Hiihi, ska vi göra igen på söndag , förhoppningsvis, haha...

Imon skall jag packa litte granna
För på onsdag åker jag och min familj till Side i Turkiet =D
Yaaiy, det bestämde vi i Tisdags och betalade på onsdagen, haha så det gick fort ^^
Ville säga det IRL till vännerna först innan jag skrev det här , för mina vänner läser bloggen =P
Vi ska vara där över midsommar, endast en vecka.
18/6-25/6   
Ska bli illa gött!
Första gången jag flyger också!
Shit! Haha =)



Nu har min pappa tjatat på mig länge om att jag ska vara med honom och mamma i stället för att sitta här.
Men hur kul är det då?
Vad ska vi prata om? "Hur har din dag varit?"

Eller så kan man prata om mina fina tänder (A)


Okej, nu blev inlägget långt .
Sorry =P
Kommentera gärna =)

Hörs imorgon!
Sleep tight!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du kan få min cykel som jag aldrig använder ;)



Svar: jo det kan man faktiskt :P

2008-06-13 @ 23:44:15
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback