Shopping

Shoppade som sagt igår med Kyra, Miir och Vix.
Har ej bloggat sen dess för att det inte gått logga in, och om jag väl kom in så gick de ej att skapa ett nytt inlägg.

Jag hittade bara 4 fjuttiga grejer, men det var skoj ändå =)
Köpte två linnen på Gina Tricot, 129kr/st
 Ääääälskar linnet till vänster <3

Små mys-shorts från Bik Bok, 99kr
 

Och ett par sunglasses från Indiska, 59.50kr



Men de bästaste var ändå att, hahahahah, vi alla köpte likadana brillz xD
  ahaha för dom var såå sköna och lite sisådär snygga =D

Sen efter Göteborg åkte vi alla hem.
Sen ringde Vix och frågade om hon kunde sova över, visst sa jag
Hon kom hem till mig vi hoppade i poolen, men först klädde vi våran Nalle (Nalle har ett stort blått hus) som vi vunnit på Liseberg, hahaha. Kolla min snygga handduk med Playboy, köpte i Kroatien år 2006.



Och idag så ringde vi Miir och hon kom hit och badade med oss.
Men innan det, eller nä det var igår så lattjade jag och Vix i poolen - min bror tog kort



Jag o Vix kollade en stund på Zimmer 483 (Tokio Hotel) dvd'n idag, länge sen ;O
Hrmm <3


mwihhiihhi en affär i Göteborg som heter Monsoon (en av TH's mest kända låtar)



Okej, nu blev det många bilder och lite text.
Men en bild säger mer än tusen ord, right?

Ska nog sova snart.
Hörs imorgon.

Xo Xo Rebecco

Pssst...den 11e kl 08.30 försvinner min tågbana (min räls) ^^
Iiiiinte långt kvaar, haft den i 17 månader nu, uursch
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback