Skogsvandring...

...var det i skolan idag.
Skulle vandra 2.5 mil, det låter jobbigt, och det var ganska jobbigt men inte värre än vad jag tänkt mig.
Fast i stället för att gå på asfallt som jag tänkt, gick vi i skogar, hagar, bland högt gräs, broar och överallt förutom asfallt typ.
Suck, ska kolla så jag inte har några fästingar sen, usch och fy...
Vi började gå typ halv 9 på morgonen och var tillbaka klockan 13, tycker det gick rätt fort då vi stanna typ 3ggr
En ggn för läraren tvingade oss att ta en frukstund, en gång för att käka och fylla på flaskan med vatten och tredje stannade vi vid en scaut (?) stuga för att leta efter en badplats, men hittade vi någon fin och bra? Svar Nej!

Här är lite bilder från dagen..
  Stannade och åt svenne mat.
 
Skvätte vatten på mina "gjort-i-brallan" byxor
så det även blev blött. Kiss- och bajsåldern? nää

 scaut stugan =)
 Detta hade jag på mig:
Bikini, svart tunt nack linne, puma shorts och gå-skor

 sen låg jag och stekte hemma och badade i våran 30.6 grader pool =)
Ville få bort fula bikinilinjen, men den försvinner aldrig! Suck...



Gårdagens bilder.
Hade lite vattenkrig på idrotten - utan läraren sagt något.
Sen skvätte vi lite vatten på Fia och Tina som låg och solade på taket, btw var de första gången jag var på det taket efter 3år =D var ju ba tvungen slutar ju på torsdag..
 (sitter i mitten, nöjd som jag är^^)

Mitt fula klassrum, städade mitt skåp och vi slängde en del (sista bilden)

very well, måste plugga till mitt NO prov jag har på torsdag! Sista dagen! SUCK....

hörs imorgon då ska alla nior typ till stosjöstrand heter det och leka lekar och bada litte.. =)
sen ska jag på Viktorias bror Robins student =)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback