Smaskens!



Den är såå goood<3

Det rosa är hallonkräm typ.
och vaniljkräm emellan.
Sen de ä hemmagjord maräng med vårgårda ris i.

LÄTT godaste tårtan ever<3

GRATTIS MAMI<3

Gav henne ett fint linne (som jag själv kommer använda sen^^)
OCh hon tyckte om det mycket =)

Men måste hoppa i säng nu, ska upp tidigt imorgon.
För kl 08.30, gosch vad jag tjatat om detta och nu händer det =D !!!!!
RälSEN GO AWAY =D

Nu har jag ätit massa skräp mat och fika idag så ska träna lite hemma imorgon och dagen efter det och det osvosv.. ^^

Men vi hörs imon!
Sleep tight!

Xo Xo Rebecco

goosch det var ingen Desperate Housewives idag ;'O
var det säsong avslutning förra gången? SUCK
Men det var Gossip Girl idag i alla fall, nästa gång är nog sista =(


BTW, GRATTTIIIS SVEEERIGE =D
2-0 mot Grekland =D
inte för att jag gillar fotboll eller någon sånt, men alltid kul när "ens lag" vinner ^^
Alla tjatar såå mycket om denna matchen, så shieet ^^
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :)

2008-06-11 @ 01:41:27
URL: http://annaphe.se

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback