Sol och dansuppvisning

Btw, förra inlägget jag gjorde var mitt 100:e inlägg =)

Igår gick uppvisningen jätte bra, förutom att redan vid 14 började jag få huvudvärk och nackvärk - påväg att få migrän.
Men fick tabletter av en kompis =) Tack Angelica...
Alla biljetter till föreställningen var slutsålda =D

 

Aa, i alla fall idag skall det bli dansuppvisning igen =)
Fast idag samlas vi klockan 14 och uppvisningen börjar 16.00  sen har vi en till uppvisning 17.30 och då ska min familj komma och kolla.
Eller jag kan inte tiderna, men runt de börjar det i alla fall, haha..

Så just nu fram till 14 tänkte jag plugga lite Svenska skriva klart min uppsats om Bröderna Grimm.
Men tänker bara blogga lite först.

aa, just det igår var jag hos frissen och det blev bara klippning .
För om vi skulle färgat mitt hår skulle det gått av typ.
För vi har en egen brunn här hemma och är man blond blir håret grönt (!)
och för det skall man blanda askobinsyra, vatten och vanligt schampo och ha i håret i ca 10-20 minuter 1ggn/vecka.
Men jag ska ha i det 2ggr/vecka nu för den 12 Juni ska jag bli ljus-brunett typ.
För de är inte fint att ha grönt hår .. Buuuii vill ha mitt blonda svall :'(

Aja, blir lagom snygg till sommaren i alla fall =)
Ingen räls (försvinner 11 Juni), nytt fräscht hår (12 Juni), snygg kropp (förhoppningsvis)

Syns inte så bra, men har klippt upp det en bra bit + klippt snedlugg =)
Ska ta en annan bild.

På en dans jag ska ha idag skall man ha pannband + fräck friss och mitt hår står typ "rakt upp" så ska ta kort på det idag ^^

Men nu , back to work.

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback