Sprutor...

... är bland det värsta jag vet!
Hatar att ta spruta!!
 Jag klarar av att ta piercingar med tjocka nålar hit och dit, men just sprutor - nej usch!
Gjorde en hepatit A spruta eller något nu inför resan till Turkiet på onsdag.
Sticket gjorde inte så ont, men sen gjorde det ont när hon sprutade i den där grejen.
Det gjorde ondare att ta hål i naveln än att ta en spruta, haha.
Efter jag tog sprutan rusade jag iväg till JC som låg på samma gata, och JC affären stängde klockan 18:00 och jag sprang in i affären 17.55, haha. Shit vad jag sprang för att hinna med att köpa en speciell tishe jag vill ha med mig till Turkiet!
Jag hade bara ätit frulle på morgonen, och så stressade jag iväg där sen stressa tillbaka till där familjen var, när jag satte mig i bilen blev jag yr och illamående, fick ont där sprutan hade tagits.
Vi åkte till schappet (?) och köpte lite mat, och när jag steg ur bilen, blev jag satans yr och det svartnade till för 3sekunder. Hann dock ej falla till marken, men satte mig ner och drack vatten.
Sen när jag fick i mig mat blev allt bättre.
Har dock fortfarande lite ont i armen, usch vad jag klagar.
 
(klickbara bilder, b.v: min arm, b:h där vi tog sprutan)
 
Ska ta en sånhär spruta i höst igen, sen så håller den i 25år t.o.m.
Usch, längtar inte till den sprutan!
Tack och lov håller den såpass länge!

Angående tishen har jag en sån röd, och såg härromdagen att det fanns en grön, men tänkte ej mer på det då.
Så sprang in idag, här är tröjan:
 
(här är den röda http://rebecco.blogg.se/2008/june/dagens-kladsel-1.html )

149kr på JC, älskar den!


Det roliga är att jag aldrig packade förut!
Så nu skall jag upp och kika på lite kläder som kan vara lämpliga, några kläd tips?
Har någon varit i Turkiet? I Side?

Vi hörs senare

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Jen

åh va härligt lite utlandssemester de länktar ja till :D

jaadu jag gör ingenting ochj jag ska nog göra ingenting sen heller.. bår väl sitta här bara å ha de skönt :)

2008-06-16 @ 19:40:54
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Veronica

Uch skönt att det är bättre nu!

Så somrig och fin tröja! den passar nog bra i Turkiet!

sv. Haha, ja.. Jag blir inte förvånad om det är sånt här väder på midsommar!

Nä det är tråkigt.. Men samtidigt kan det vara skönt att ta en paus från bloggen också. :)

Kram

2008-06-16 @ 19:43:08
URL: http://veroniicaa.webblogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback