My new ride

..eller något har problem med att komma på vad jag ska ha för rubrik haha,,

Migrän idag igen, kul kul..
Ont i nacken och mådde illa, så tog en LINK tablett och mår inte illa längre...
Menmen...

Idag var vi på Jordgubbs Dagen i Vara, och det var väl sådär kul.
VI strosa runt, det fanns ett tivoli och lite olika försäljningsstånd.
Robban (en kompis) stog och sålde sockar, haha =P
När vi åkte hem så följde Viktorias familj med oss hem för en fika, men jag mådde så dåligt så la mig i sängen och sov medans Viktoria spelade Nintendo 64, hehe..

A just det! Vi var hungriga i Vara så vi bestämde oss för att käka pizza på ett ställe som hette Gabriels Pizzeria, och jag läste på en liten meny och bestämde mej för en Avokadosallad, blev så sugen på det.
Men då säger dom att man bara kan beställa och hämta med sig sallad hem? Vafan, så tog en pizza för det var det enda man kunde köpa på stället? Dom förlorar en massa på att göra så? Hade stor lust att bara lämna stället så att dom förlorade mig som kund.. Åker ni någonsin till Vara och ska käka pizza, så kan ni äta där men vill ni inte ha vanlig pizza GÅ INTE DIT... Ursch, blev så förbannad!
 

Nu sitter jag i soffan och ska titta på Tånårsliv med Linday Lohan, innan hon blev en helt annan person....
Vilket är synd för hon är en duktig skådespelerska, eller vad tycker du?


Här är min cykel som jag hämtade igår, tycker om det =)
Ska bara byta sadel =)


Visserligen har den bara 8 växlar, men det duger gott och väl =)


Vi hörs senare.
Ska försöka att inte sitta så mycket framför datorskärmen, och se om det hjälper mot min ständiga huvudvärk..
A, tvn är ju inte bättre, men vi hörs sedan eller imorgon..


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh, ska det bli soligt? Hräligt :D



Fin cykel, vill ha en ny jag med :)

2008-06-28 @ 21:32:00
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: carolinhe

jag har oxå migrän idag :|

2008-06-28 @ 23:54:07
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback