Vi är bäst..

..boskstavligt talat =D
 Min klass äger alla nior på min skola!
Vi är 7 klasser som går i årskurs nio.
Och i sjuan hade min skola en s.k Greklandsdag med massa friidrott - min klass vann =D
Fotbollsturneringar - där kom vi tvåa av sju, innebandyturnering - okej vi vinner inte alltid ^^
Men idag när vi hade sjukamp sen stafett mot alla nior - vann vi över alla =D
Fast på stafetten vann en annan klass typ hundradelar före oss - graaagh!

Så min (och jag såklart!) klass vann 7 kampen idag, faaan vad gött =D
I klassen gillar vi direkt inte varandra, jag längtar tills vi splittras (i alla fall vissa) imorgon =D

Nu har jag duschat, färgat ögonbrynen och gjort mig allmänt redo inför morgondagen.
Sista dagen på helvetes Gullhögen (min skola), hatar skolan och många lärare..
Slutar klockan 12 sen klockan halv 2 skall jag titta på när min morbror Jörgen tar studenten sen klockan 18 ska jag på sista klassfesten som alla nior är med på. Ska gå med Tim (Mireilles pojkvän), vi fick ej välja partner...
Så är de bordsplaneringar och shit.. Aja, hoppas det blir kul =)
Sen hoppas jag att jag verkligen inte åker hem för de slutar redan runt 20, och jag vill uuut och festa - MEN VART??

Aja, om 20 minuter kommer Pussycat Dolls presents: Girlicious, ska kolla på det medans jag tar fram kläder.
Jag orkar inte hämta min mobil där alla bilder är från dagen och sen lägga in dom.
Det gör jag.. en annan dag ^^

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback