Andra Avenyn - bra/dåligt?

Tjena hejsan Leute!
Leute="folk" på tyska

A i alla fall, om 20 minuter kommer Andra Avenyn reprisen på kanal 1 från igår.
En hel timma med AA, missade de igår pga kolla Gossip Girl ju...

Jag började kolla på AA vid avsnitt 86 typ och fastnade för det totalt,
innan det tyckte jag det verkar vara ännu en svensk skit serie,
med dålig handling och shit men asså alla - verkligen alla - kollade på AA.
Så jag tänkte, äh va fan får väl kolla på de och se vad som är så jävla bra.
Och pinsamt sagt, jag är kär i programmet nu!
Tyvärr var de dom sista avsnitterna för säsongen igår,
men det drar säkert igång igen då AA har 1.4 miljoner tittare i veckan! - Jag är en av dom ;D



A sen klockan 19.15 på kanal 2 kommer ett repotage från min skola,
dom har intervjuat två av mina vänner, rektorn och några andra elever.
Glöm inte att kika , hehe...

Vi hörs senare!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

Fan hoppas jag kom med på Tv:n!! :D

2008-05-21 @ 17:38:00

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback