"Bara för att..."

Känns inte som jag gör något annat än pluggar?
Eller a i ärlighetens namn gör jag allt förutom att plugga!
Jag gör allt för bara för att slippa, som nu t.ex sitter här bara för att skriva ett litet inlägg, satte på tvn bara för att ta en liten paus från.. vadå? Pluggandet? njaaa
Usch, önskar verkligen att min SO lärare inte kommer imorgon då vi har prov (han har sjuk idag och gick rykten om att han ej skulle komma imon!)

Satt ute förut och lyssnade på musik och läste lite granna - jaa de gjorde jag faktiskt!
Och mamma kom ut med vattenmelon - mums -


Börjar få huvudvärk nu också, migrän tror jag?
Sov konstigt i natt, vaknade varje timma.
Sen när väl klockan ringde stängde jag av den och vaknade av att mamma ropade att vi hade försovit oss,
hon hade glömt sätta på klockan. Fast vi hann i tid ändå =)

Men nu är klockan mycket och ska försöka plugga lite mer, i alla fall lite tycker jag...



Vi hörs imorgon, och nu är det bara 16 dagar kvar tills min räls försvinner! Wiouhuu..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback