Björn Gustafsson as Benjamin

Okej, jag och tusentals andra tjejer i sverige älskar Björn Gustafsson på alla sätt; Rolig, söt, charmig och mer kan jag ej säga då jag inte känner honom.
Så jag bara måste lägga in lite klipp på honom, speciellt dom han gör i "Morgonsoffan" där han spelar Benjamin.
 Tror knappast att jag är den enda som älskar dessa klipp ^^;
 
Detta blir ett lång inlägg, dock är det ju massa videoklipp med från youtube.com

Testar skateboard:
 

Testar hörlurar:
 

Testar salsa med Carin Da Silva:
 

Testar rullskor:
 

Testar karate del 1:


Testar karate del 2:


Testar segway:





Sen har han ju även joinat Melodifestivalen där han slog igenom stort (även om han gjorde sin debut typ i Parlamentet i höstas)

Björn Gustafsson och hans fadderbarn:

Björn Gustafsson - What is love? :


Björn Gustafsson dricker glögg:


Björn Gustafsson om Carina Berg:


Björn goes trollkarl:


Björn trotsar tyngdlagen:


Björn pratar om sin musik i Linköping:



Björns is da shit of beatbox on his own birthday party, not the biggest one:


Björns grande finale i huvudstaden:

Nakenchock nakenchock sexattack och kåtbock:


Ja, det finns massa mer klipp på denna läckerbit t.ex i parlamentet
men dom orkar jag inte lägga ut eller jo kan lägga ut någon


- "Om jag kommer in? Kommer knappt ut"
- "Pratar du med mig eller pratar du med en elefant?"


Så nu får du kolla resten här =)
 Skön grabb det dära.

Men ha en fortsatt trevlig kväll, själv ska man lägga sig för att sova nu, hehe.

Vi hörs imon!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

Haha:P Du å alla andra e ju desperata;) :D puus på dej:P Kolla in på min me;)

2008-05-03 @ 12:03:17
URL: http://[email protected]

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback