"Blind date" & Grillad kyckling

Kom inte på något rubrik, kollade på den filmen förut.
För mår inte så bra så har legat och slappat i soffan och ätit lite godis och kollat på Blind Date, den var ganska bra =)

Förut i dag var det så varmt så vi var ute hela familjen och hoppade studsmatta!
Shiit vad kul det var, mamma är så smidig, goosch va vi skratta ;D
Pappa blev andfådd efter typ 10 "hopp" ^^ hahaa...


Idag hissade jag flaggan för första gången,
 mamma och min bror ba klagade för att jag ej höll i båda snörena
så flaggan åkte iväg typ fast satt ändå fast - fattar du? Nä, inte jag heller...
A i alla fall, fick upp den =)
 Det är flaggdag idag, pingstdag elle något sånt varé va?



Men ska upp och duscha sen byta om nu, ska hem till en familj och grilla kycklig.
Dom var här precis och fikade, och nu åker vi hem till dom ;P
 Har grymt ont i magen och ryggen (mensvärk) men hoppas de går bra ändå =)




Men om vi ej hörs ikväll, hörs vi imorgon!
Då är det skola, och måndag dvs låång dag och vi ska ha friidrott på idrotten - jag kaan inte såånt!!
Glöm inte att kommentera, det tar 10sekunder av ditt liv att kommentera ;)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

Haha;) låter inte bra! sån värk e inte kul..:( Menjaja. det låter gott:) Kul, skulle vilja se när ni hoppáde;) Skulle noog skrattat;)puss <3

2008-05-11 @ 18:25:30
URL: http://pinkladytina.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback