Dagens...

Outfit:


Tröja - Rut m.fl (hette Vero Moda när jag köpte den)
Linne - H&M
Jeans - Only
Skor - Din sko (?)


...kompis kort


 Jag och Tina skulle ta "dagens outfit" kort till våra bloggar, så aa =)



 Jag och Viktoria luffar =P

...fulaste grej


Idag i slöjden hade jag inget att göra så gjorde världens fulaste pennfack till Viktoria när hon fykker 16, schyy!
Framsidan står det Viktoria och baksidan ett as misslyckat fult hjärta och TH (Tokio Hotel) och lite fula ramar =P



Var ju hos farliga tandläkarn förut, gick fort tog 10 minuter (bytte snoddar bara) sen efter det åkte jag och mami till mormor och Jörgen (min 19åriga morbror) han satt och spelade GTA 4 på PS3 även jag testade det för att göra min bror avis att jag spelade det spelet före honom, och jag var ju lagom grym .. naaaaaaaaaat =D
 Sen skulle mamma köpa ännu mer blommor , men jag hatar blommor - tar bara dö på dom ändå, that's why I have kaktusar in my window som ej behöver vatten , eller jo men sääällan... Så satt i bilen och väntade ^^;


Fifaan, kollar just nu på "Fabulous life of..." på MTV och dom visar kändisarnas barn vad dom får.
Det var en unge och hans barnkalas gick på lite mindre än 1 milj dollar
 Och David Beckhams son Brooklym bär på en klocka för 5500dollar!
Kate Hudsons son fick en spargris som var gjord av 4000 kristallstenar som gick på 450 dollar!
Och Angelina Jolies barn är ju upp till 5 år ca och har stoora garderober vardera!
 Ibland vill man bara vara född in i stjärnlivet, men ändå inte. Palla alla dessa pappizar? Nä usch.
Men gör verkligen pengar en lycklig?


Jag måste göra något vettit nu, för om ca 30min börjar Top Model och efter det ska jag sova.
Har huvudvärk, ej druckig tillräckligt mycket vatten i dagens värme.

Vi hörs imon.

Slepp tight!
Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

fan va snygga vi e;)

2008-05-07 @ 20:44:31
URL: http://[email protected]
Postat av: nfytj

hej

2008-05-08 @ 12:22:03
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !

Ha en bra dag :)

Kram

2008-05-08 @ 12:29:18
URL: http://www.jessi.se

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback