Göteborg

Igår som sagt var jag, Barbie (miir) Bettan (vix) och Kyra i göteborg.
Eller a när vi kom fram till göteborg (som tog 20min extra då vårat tåg hamnade bakom ett seegt pendeltåg!) så följde vi Kyra till bussterminalen hon skulle åka till sin pöjk.
 (min dagens outfit var ljuus i färgerna)

Efter det ströga vi runt i värmen, kollade på kläder...


 ...åt McFlurry på donken, sen när vi gick därifrån så 15minuter senare gick vi förbi en glasskiosk, vi ba äh va faan.
Så vi köpte oss varsin mjukglass i rån med strössel, uj vad äcklad man blev av glass efteråt ^^


Klockan halv 8 satte vi oss utanför terminalen typ och ba coola ner oss, och då kom en engelsman fram och ba "Can I ask you a question?" ja ba "No!" ha ba ":O" haha x)
Fast sen fråga han någonting som ingen av oss uppfatta va han sa jag ba "Ehhm sorrry we don't know Göteborg"  jag veet att det egentligen heter Gothenburg, men de skiter väl jag i. Och det värsta va att efter han lämnat oss fråga han ingen annan av de vuxna som var runt om och bara gick bort (det var en hel del folk där en fredagkväll!).
Sen inne på terminalen kommer en äckel gubbe fram och mumlar något som "vet du vart toaletten finns?" ja ba "ehhm nää" och han kom närmare och närmare jag ville ba skrika och spring därifrån xD haha... och tro fan att gubben inte fråga någon annan heller!! Och sen vinkade en äckel gubbe på Viktoria haha ...
 Varför ska många vuxna gå på ensamma "små" tjejer i en storstad/ministad?

Aa, i alla fall på tåget bytte vi vagn 3 gånger.
Första vagnen var det två fylle gubbar där, och andra var full sen tredje satt massa tjejer, men äh watta fuck vi osså tjejer och vi kan skratta högre än dom, vilket vi gjorde flera gånger xD
 
Viktoria är mästare på att blåsa bubbla och sen spräcka dom ^^



Och förresten....Titta vad jag hittade =D
 Jewellery by Rebecca



Detta blev ett halvlångt inlägg, dock med bilder =)
 Och du, glöm inte att kommentera så jag vet att du som läser lever ;)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback