Kiss my ass and call me Skippy

Sa ju förut att min skola skulle vara med i tvn på kanal 2, kom på att det är bara de som hade västnytt kunde se på det.
eller a inte ens jag som hade västnytt såg det - för dom hade tagit bort det!
Blir man inte fly förbannad ?
Dom kommer till skolan och intervjuar elever och rektorer och säger "detta kommer på tvn ikväll 19.15 på kanal 2"
A jo kiss my ass and call me Skippy
Så jag satt och väntade och väntade, men de kom aldrig? SUCK...

Nu är klockan mycket, så ska upp och duscha och städa mitt rum - bombnedslag!
Och imorgon ska jag dansa ! Yaaiy!

Vi hörs imon..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

A lr hur!!? Men sends nog en annan dag!:) Får fråga ngn imon! :) Men a det gör jag alltid:P

2008-05-21 @ 19:50:45

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback