Ledighet = regn

Är det inte typiskt?
 Varje gång - nästan alltid - ska det regna!
Det har ju vart såå mycket sol, när vi suttit i skolan! Usch på det.
 
För någon timma sen åkte V hem, och innan det åkte AG och P hem.
 Vi hade kul igår, kollade Wallander sen låg vi ute och mös på studsmattan med täcke, hehe..
Tack för att ni gjorde min valborg lite roligare än att bara sitta hemma och vara ensam, hehe..

Usch,
tittar ut genom fönstret och molnen är mörka och tråkiga och regnet hänger i luften, har redan regnat en stund förut. Vill ju ha sommar och sol, visst lite regn skadar ju inte.
Men det kan regna när man sitter i skolan och jobbar.

image78


Imorgon skall jag till Göteborg och shoppa lite enkelt med min mor och bror, vi tar tåget in - skönt.
Ska göra en grej till, men det säger jag inte vad, hehe...

Men får väl göra något nyttigare, som t.ex stryka min tvätt som moder min sa att jag skulle göra förut.

 
Vi hörs, ha en fortsatt trevlig torsdag!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Terra

Regnar här me... astråkit >.

2008-05-01 @ 18:16:27
URL: http://goingcrazy.blogg.se

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback