Manga

Min klass kompis Terese är sjuukt duktig på att rita alla möjliga grejer,
och nu håller hon på att måla alla i klassen som mangagubbar, såhär blev min:

  Likt elle ;) tihii..


Hon är sjuuuukt duktig på att måla.
Vi har beställt klasströjor där hon målade en .. elle nä det får ni se när vi får hem tröjorna.
Förmodligen på Tisdag kommer dom, ska bli kul att se =D

Menmen, har precis läst i Kenzas blogg och säger bara - krya på dej Kenza!

Okej, ska ej sitta här nu...
Ska nog gå och ta mej en grov macka med något på - ska gå ner 5kg bestämt ingen kan hindra mej!
Stötta mej eller håll käft bara...

Inget kul har hänt idag förutom att jag dansade,
och var fly förbannad idag i skolan på alla lärare - vissa i alla fall.
För fick reda på härromdagen att jag hade betygsvarning i Fysik/Teknik och så stod det "Ej gjort teknikprovet" vilket jävla prov tänkte jag så pratade med läraren i NO förut idag och han kollade upp detta och då såg jag att det var ett prov från vecka 5 (!) som jag missat för jag var frånvarande, men vafan har han inte sagt något för? För nu ska jag hinna göra : so prov, 2 NO prov, nationella muntliga i matte, matteprov, stor svenska inlämning (mkt viktigt för mitt betyg jag vill -ska- ha!) och detta + massa mer ska jag bara hinna göra nästa vecka, såå wich me luck.
För veckan därpå ska vi ha en "soft vecka" slutar på torsdagen där...

Okej, skrev av mig lite för är grymt sur över att jag kommer få sitta heela helgen och plugga plugga.
Så skönt att det är över om exakt 2 veckor och 10 minuter! Exakt!
Då går vi ut från skolan och är fria - eller a i alla fall tills höstterminen börjar....

Hörs imon babes, glöm ej att kommentera ;D

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback