Moget?

Fick en anonym kommentar om det jag skrev om foppa tofflorna härromdagen:
Fuck u! Man ska få ha vad man vill på sej!! Tkr jag, å fler! Skit i vad andra har på sej :D Titta på dej sj!^^ Huvudsaken är att man sj ska trivas i vad man har på sej!!^^ Så sköt dej sj och skit i andra!

Jo jag säger vad jag vill och står för det, tillskillnad mot dig som kommenterar anonymt och inte vågar stå för det du säger? Suck
Nej jag ska inte ta åt mej detta som denna pinsamma personen skrev.
 Och självklart ska man ha på sig det man trivs i, of course!
Men säger bara att det inte är fint att ha en fin klänning sen dessa "skor" till?

 A ni gör vad ni vill, jag bryr mig inte och jag gör vad jag vill och det ska ni skita i?
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

Undra vem det kan va..:S puss<3

2008-05-05 @ 16:57:42
URL: http://[email protected]

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback