Morsdag

Idag är det morsdag =D
Har du gett din mamma något speciellt?
Jag gav min mamma Jason Mraz nya skiva, hon lyssnar på den nu.
Hon älskar låten "I'm yours" och för en vecka sa hon "Han har släppt en skiva nu, kanske man skulle köpa den?" jag ba "mhrmmm nääj" för mig själv ^^ haha...

Fast egentligen ska man fira morsdag varenda dag - förutom idag .
Man ska uppskatta sin mamma varje dag, varje minut varje sekund för allt hon gett dig.




Hon, kvinnan som gett dig livet.

Hon, som är så lätt att ta för givet.

Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.

Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.

Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,

Jag pratar förståss om alls våran kära mor.

Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,

jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.

Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,

Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.

Det finns så mycket man borde tacka henne för,

Och visa sin uppskattning för allt hon gör.

Men ofta något man glömmer, medans tiden bara försvinner.

Men mamma, jag vill veta att jag alltid kommer att älska dej!<3



Pssst.
den dikten tog jag av Tina min kära vän,
som hon på tur tog av någon annan men ändrade om dikten lite^^

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback