Nothing but the Truth

Sääänare...

Just nu sitter jag och kollar på Ugly Betty, men det blev lite reklam.
Så passar på att uppdatera om dagen..

Fast det har inte hänt något speciellt, iingenting faktiskt.
I skolan hade alla små skolor friluftsdag på våran skola.
De var sjuhelvetes många ungar där, och min gamla lärare jag hade i fyran, femman och sexan var där.


Efter skolan gick jag till mina pärons kontor och städade där, det är som ett litet extra jobb jag har som jag tjänar pengar på.
 Glömde ta kort på kontoret, det gör jag en annan dag.
Städar där 2ggr/månaden.
Efter det tog jag en mini Tip Top och gick hem till mig i solskenet.


På vägen hem blev jag fotosugen, så tog lite fina kort på vägen =D

                


Sååå, var dom fina? =)

När jag kom hem satte jag mig ute i våran baden-baden och läste ut min engelska bok "Nothing but the Truth"
Sen åt jag ceasar sallad och nu kollar jag på ugly betty, ska duscha också sen börjar Desperate Housewives
Och fick reda på av Mireille att nästa tisdag börjar Gossip Girl =D yaaaaaaaaaiiyyy =D

Imorgon skall min drama grupp spela upp pjäsen Grease inför heeela skolan dvs elever på ca 500 pers!
Fifaaaan, wish me luck! I need it, I really do!

Men nu skall jag titta klart på UB, eller duscha får se vad det blir.
Vi hörs imorgon.
Och det blev ingen dagens outfit idag för hade för fula kläder för att visas ^^

Slepp tight!
Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback