Number 23

I Lördags hyrde ju jag och Kyra filmen Number 23 med Jim Carrey - Btw så var det en triller ej skräckis som jag hade skrivit.
Och sen dess har jag blivit helt knäpp på just numret 23!
När jag duschade kom jag att tänka på att jag är född 9/7 och  nio gånger sju är 63 och 63 delat med två är 31.5 vilket man rundar upp till 32 vilket är 23 bakåvänt. Sen att 31.5  5 = 2+3 ! 23!
Och mina initialer RG är R=18 G=7     18+7=25 , sen har jag två mellannamn  25-2=23!!!
Sen har jag sett numret överallt känns det som, jag får väldigt mycket till att bli 23
Såg en regestreringsskylt på en bil förut där det var 753.  7-5=3 32 = 23 bakåvänt!

Visst filmen är grymy bra, men man blir själv knäpp efteråt ^^
Jag ser siffror och försöker räkna ut så att det blir 23 på alla möjliga sätt.
Jag är född kl 22.32   32 = 23 !  fifaan ;/   du må tycka jag är patetisk nu men de är lite äckligt faktiskt ^^

Gick förbi ett hus förut och tittade upp - nummer 23


Ska fan räkna mina skor sen (dom gör det i filmen), är det 23 par blir jag fan skraj xD


Men vi hörs

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback