Ny plattform

Ujuj, råkade byta plattform på något sätt igår. och nu sitter jag här med den nya.
 Hehe, är lite annorlunda, men funkar väl hoppas jag? Har inte kikat runt direkt, men de löser sig :)

Solen skiner och jag sitter inne? Puh =P
 Gick upp ur den varma sängen för en timma sen och käkade frukost - macka med stekt ägg och bacon usch vad fett! :D

Min käre far var i tyskland igår natt och kom hem gaanska ehmm jaa lullig om man säger så.
 Och han hade köpt godis för x antal hundra kronor! Han köpte mig två stora vit toblerone - ääälskar!


Och idag är det lördag vilket betyder - gooodiiistaajm, men med vem?

Ikväll kommer två familjer (eller bara de vuxna ej barnen?) hem till oss och ska grilla.
 Jag får väl sätta mig i soffan och kolla på filmen "1408" jag fick låna av Sebastian och äta min vita toblerone <3

Nä men får väl pallra mig ut i solskenet nu, vem vet när den slutar skina och himlen öppnar upp sig igen?

Ha en trevlig lördag så hörs vi senare!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback