Onsdag & Valborg

Hej hopp, idag är det Valborg dvs Sveriges kung Carl XVI Gustaf fyller 62år idag. Om någon inte visste det :P
 
Det snackas en hel del om att ungdomar kommer mycket lättare åt sprit inför dessa helgdagar.
 Men om vi skulle kunna få köpa i alla fall lite grann? 5 x-cider gör väl ändå inget?
Alkohol är inget bra, man blir tjock, beroende, förlorar kontrollen m.m.
Och visst kan man ha skit kul utan alkohol, men man kan liva upp stämningen ännu mer med lite cider/öl, don't you think?

 Och jag själv får inte ens lämna husets tomt idag sa min mamma. *suck*
 Bara för att det är så mycket folk som dricker idag, så idag får jag stanna hemmaa..
Och då hoppas jag att AG och P kommer med lite x-cider och livar upp min kväll hemma hos mig och sen sover över. Har bara inte frågat mamma än, hehe. Så får se hur det blir med det.
 Men tänk, är dom hellre med mig än med massa annat folk och super skallen av sig? Glad man blir =)


Idag hade min skola en s.k Gullhögsjoggen, antingen jogga/tävla 8km eller gå 6.5km, vad tror ni jag valde?
Gå såklart, mer orkar jag inte i denna värme.  Tack vare mig gick vi (jag, Vix, Miir och Rebecka) ganska "fort" in i mål, hehe...  Fast det tog typ 1h  40min, hehe.


Det känns som att regnet hänger i luften, inte kul. Vill ha sol!
Man ser även på molnen att dom är lite mörka, inte kul.

Oj nu blev detta inlägg lite halvlångt, hoppas du orkade läsa.
En kommentar skadar aldrig :)


Grattis Carl Gustaf på 62årsdagen =)

image77
Bilden tagen från google.se

Vi hörs!

Xo Xo Rebecco


                                                                                                                             Fotnot: Skriver detta som om det var igår.
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback