Outfit & blommor

Idag på f:m och e:m hade jag dessa kläder när jag och mamma var och köpte blommor ^^;
 Passade på att ta lite kort på blommorna :)



Jeans - Only
Långärmad tröja - JC
Halsband -
Glitter

Och nu på kvällen duschade man och bytte om till detta


"Klänning" - H&M
Tights -
H&M
sockar - ingen aning^^



Mina kort på blommorna, vad tycks?






Sen blev de ju en del köpt också (se sista bilden) det i vagnen + en till kasse och ett stoort plommon träd ^^
Sen hittade jag en konstig sak, kaktus? Jag vet inte riktigt.
Den var tjock, korvig och vass så en fet kaktus =D



Ha en fortsatt trevlig lördag people!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback