Pluggar...

...en dyster och regnig söndag - perfekt..
Dock höll jag inte vad jag lovade igår, men det blev ej som vi planerat ^^

Första kollade vi på sommarkrysset, Jason Mras skulle ju vara med!.
Sen erövrade min familj tv'n så jag o Kyra fick vänta längre, och seen tillslut fick vi tv'n och satte på number 23.
Jag som är så trög måste se den igen, men den ska in igen innan klockan sex idag.
A i alla fall, klockan blev mycket så vi gick och la oss - sjuukt trötta båda två.
Och i morse åkte hon tidigare,, skulle till IKEA med sin familj ^^

Jag borde fortsätta "plugga" , skriver en book review på engelska som ska vara inne på tisdag.
Måste skynda mej nu!
Shit.

Things to do on this "beautiful" sunday:
Skriva klart recensionen.
Duscha
Kolla Number 23 igen
Lämna filmen innan kl 18
Äta
Kolla danscenters uppvisning klockan 19


Oj shoot, och klockan är 15.13
fan hinner nog ej skriva om vad som hänt men lägger in bilder sen eller något haha men lovar inget ^^
Fan nu skäms jag, fy skäms på mej..

men vi hörs sen...

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback