Shopping

Hej människor.


Idag tog jag mamma och min bror tåget in till Göteborg för att shoppa.
 Det var ett bra tag sen jag shoppade senast så det behövdes.

Det som köptes för min del var:
Vita jeans - Rut m.fl (Bild 1)
Baggy Jeans - Rut m.fl (Bild 1)
Bikini - Stadium (Bild 2)
Mascara - Lindex (Bild 3)
Hårspännen - Glitter (Bild 3)
Nack-klänning - H&M (Bild 4)
Tights - H&M (Bild 5)

image80image81
image82
image83image84



Älskar mina andra baggy jeans, dock är dom så slitna vid hälarna så det var på tiden att skaffa nya fräsha!
 Klänningen skall jag ha på skolavslutningsfesten för årskurs 9 den 5 Juni :)


Nu mår jag lite illa och har ont i huvudet och nacken, migrän på väg och ingen ipren hemma, suck...
 

 Och för er som kollade på talang 2008, såg ni dom killarna i 30 års åldern som spelade trummor och hoppade runt?
 Jag satt här och hörde dom började spela och flög fram till TVn och bara :O mamma ba vadå.
 Och dom har varit i min lilla byhåla och spelat i Kulturen i över 1h. Och det var grymt bra!
Dom är sjukt duktiga, roliga och gick vidare i talang =D
 Hehe lite kul faktiskt... Aa tänkte bara säga det.
 
Ska nog upp och kolla på min Tokio Hotel - Zimmer 483 DVD, var ett tag sen faktiskt =)

Vad händer i helgen då?
Det är ju bara fredag idag? Skönt att veta att det är 2dagar kvar av ledigheten =)

Men vi hörs imorgon!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback