Sjuk...

Sitter i soffan och har ZTV på och just nu kom Ashlee Simpson med Outta my head (remix) den är bra =P
 Hehe, egentligen ska jag vara i skolan nu
Men igår fick jag migrän på kvällen och vaknade upp med huvudvärk men pallra mig till skolan ändå.
Har friluftsdag idag, men så fort jag gjorde något hastigt eller rörde på mej blev jag yr.
Mamma gissar på att jag lider av järnbrist eller något, för de känns som om jag är helt tom på blod och är yr.
usch hon ska beställa tid hos läkarn, har ofta ont i magen och huvudet.
Se vad det är för fel ^^




Nu kollar jag på MTV top 10 at ten temat är idag KILLAR tänk om TH kommer o_O
Just nu kom Simple Plan - Your love is a lie
Det var den 13e Maj's dagens låt, haha..

Nu kommer nr två, suck det var Usher - Love in this club.
Får väl hoppas att mina favvosar är nummer 1 då =)
Hehe, men vi hörs väl senare.
Ska kolla på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn och dagens och morgondagens nu ^^
Missade gårdagens för jag var ju på dansuppvisning, dom är sjuukt duktiga.
Vill så gärna börja där igen, fast hos en annan danslärare - INTE den jag var hos i 2 (eller 1?)år  NO WAY!

Okej nu kommer nr ett på listan och det är - SPÄNNING
Det är - suck  Jonas Brothers - SOS   nu vilka de är? Är dom bra tro, det återstår att se..
Det är i alla fall veckans fresh på MTV

Men ska kolla AA nu, vi hörs senare

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback