Skojfoto 2008

KLASS 91A SKOJFOTO VT 2008

Japp, som sagt tog ju vi skämtkort idag i skolan, fyfasiken vad vissa var coola/söta/roliga/fula och vissa var allmänt tråkiga (!) som kom helt normalklädda, eller kom ej alls!!! DAGENS RIS PÅ ER!

Jaja, i alla fall..
Lägger in några härliga bilder...

Hela klassen

men gjorde det i en liten bild för att ej visa de ansikten som vill vara anonyma...
 






Och jag och min käre vän Viktoria var.... BAMBAMBAAAAAM

 TOM OCH BILL FRÅN TOKIO HOTEL

Hallo, ich bin Tom Kaulitz von Tokio Hotel und this is meine bruther Bill Kaulitz

Hehe, suger på tyska, men tyckte det var lite kul ;)

Scheisse  vad många glodde i matsalen , baha...

Men nu skall jag plugga lite SO, har läxa till imorgon - ej börjat o_O  ohoh..
Och om en kvart kommer GOSSIP GIRL sen DESPERATE HOUSEWIVES - yaaais =D

Hörs imorgon!

Sleep well my friends

Xo Xo Rebecco

psst, jag har fått "Xo Xo" från Gossip Girl ;) schyyy
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback