Sleep over

I går kom det hem två familjer till oss, eller de vuxna i familjerna och grillade och drack.

Så M och V kom hem till mig.
Vi kollade på filmen "På andra sidan häcken", sen en svensk "Det brinner" den var lite läskig ;)
Och under det smsade jag med P och vi bestämde oss för att möta han och C.
Fick ej gå ut för min mor, så vi smög ut medans de andra skrattade och drack.

Mötte P och C tjötade sen skulle dom hem och kolla på någon MC grej på TVn.
Så vi gick och mötte upp M's pojkvän och hans kompis, eller a det tog en stund innan dom kom..
 Och sen kom Jimmy som man inte sett på ett tag och hans kompis Peter.

När vi kom hem runt halv 3 bädda vi i ordning madrasser på golvet och sov där - myspys.
 V skulle lägga sig tidigt och vara hemma klockan 11 på dagen efter (hem och plugga) men vi vaknade halv 11 och hon blev lite stressad , hehe..

Sen solade jag och M på studsmattan litte, skönt som det var!

Sen hon åkte hem har inget hänt..
Satt i solen en stund till och åt vit toblerone ;)
Sen blev det kallt så gick in och satte mig här, hehe...

Har ni haft en trevlig helg?
Det har jag =)

Åh åh, vet ni vad som kommer sen?
Kl 19 repris på Top Model från i Onsdags sen kl 20 Andra Avenyn =D



Bilder från igår:
Viktorias nya bästa kompis 2åriga Samuel :P




Aja, Talk to you later!

Xo Xo Rebecco


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback