Sol, X-ider och plugg...

...är inte världens bästa kombination, men det funkar =)
Man blir alltid glad av sol och X-ider ^^,
Mhmm, pluggade i nästan 3 timmar med : No, So och Svenska.
Men mest med svenska då det är roligast. "No - Teknik" är tråk och "So - Samhäl" är tråk...

Om 5minuter börjar Eurovision Song Contest
Heyheyheey, faan va gött om Perelli vinner allt ihop - igen!
För i så fall så kommer vi (min familj) gå på melodifestiveln (ESC) nästa år =D

Lycka till Perelli, din låt är sketa bra , hoppas bara att resten av tråk världen tycker det =D
Skulle vara fräckt om hon vann ESC i år igen =D

haha, kul att jag sökte på Charlotte Perelli på google.se så kommer denna bild upp

 
Blondinbella, baha, hon är ju inte ett dugg lik C.Perelli =P
Isabella är en bloggerska och Charlotte en sångerska - haha..

Aaa, i alla fall nu börjar det chin-a-ling!


Lycka till Charlotte!

























Xo Xo Rebecco







Jaha, de började tydligen klockan 21 och inte 20 som min kära moder sa innan hon åkte iväg - suck!
Aja, nu har jag ytterligare en timme på mig att göra något kul som att hoppa studsmatta och träna bort den äckliga
¨godisen och maten jag åt förut =D

Men hörs sen eller imon elle aa :)


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback