Soliga Sverige...

...ja ibland så sker det =D

Idag på morgonen hade vi nior nationella prov i språk, jag hade i spanska.
Det gick hyfsat bra, i alla fall G hoppas jag på, mer skadar inte =)

 Det var fruktansvärt varmt och skönt idag, älskar sverige just nu - ja det gör jag ibland, hehe.
Så vi var ute på de korta rasterna vi hade och tog lite kort =D
    

Efter skolan åkte vi till dansen, guuuu va jag älskar att dansa!
Faaast det var vaarmt ute, vaaarmt inne i danslokalen sen + det dansade man en hip hop dans gång på gång på gång.
Så det blev varmt gånger 5, haha. Men vad gör man inte för det man älskar =D
  Efter det när jag kom hem, jag bara satt och satt och lyssnade på musik.
Sen åt jag lite sen duschade jag - det var dagens skönaste ^^,

Och nu sitter jag här, tänkte bara blogga lite om dagen och morgondagen då jag inte kommer kunna skriva fören säkert på lördag igen.
Imorgon kl 16.17 tar jag Barbie (Mireille), Bettan (Viktoria) och Kyra (Jennie) tåget in till Göteborg.
Fast Kyra lämnar oss vid terminalen då hon tar bussen till sin pojkvän ;)
 Dom ska kolla avslutningsklänningar, jag har ju redan min, och vi ska käka mat och glass och bara chilla
Har köpt fritidskort nu som börjar gälla imon,
så nu kan jag åka huuur mycket jag vill fram och tillbaka från göteborg osv =D
Sen tar vi troligtvis 20:02 tåget hem och när vi kommer hem ska vi slappa och kolla på skräck filmer!
The Grudge 1 sen 2an (dock har vi ju redan sett 2an, därför måste vi se om den fast ettan först, hehe) och Hide and Seek
Och kanske någon komedi, näää skräck skaré vá, i alla fall sent på kvällen/natten med 42" TV och surround!
Sen ska dom sova över.

Och vet ni vad??
Min moped har ej funkat så pappa lämnade in den till en av sina gamla raggar kompisar och han fixade den!!!
Så jag åkte lite på den förut, dock utan hjälm (har ont i örat - tragus)

Oj, nu blev inlägget långt och jag tänkte lägga mej klockan 9 idag så jag orkar med imorgon!
Shoot, menmen kommentera gärna om du orkat läsa allt =D

Vi hörs imorgon eller på lördag!

Sleep tight!
Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sissel :D

Heej Becca :D Såg bilden på Mireille :D och shit :P wow likson XD ha det gött<3 puss<3<3<3

2008-05-09 @ 16:05:40
Postat av: Tina;)

heej:) hoppas ni hare trevligt. tråkigt att du inte bloggat iadag;) Kolla in min me:D puss:) Å ha en trevlig helg:D

2008-05-09 @ 21:47:41
URL: http://[email protected]

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback