Sommar & Sol...

...visst är det underbart =D

Sitter i min bikini och bloggar, direkt efter frulle (som vi åt ute jag Miir och Vix) la vi oss på studsmattan i ba Bh och trosor.
Sen kikade vi litte på poolen och ba, ähh hämta bikinis =D

  Så först hoppade dom i, jag var lite feg då det bara var ca 18 grader.
Men sen gav jag efter och hoppade i, hehe, det var kaaaalllt som faan.
Så uttryckte jag mej i alla fall när Miir filmade mej när jag "hoppade" i =P


 Kolla, har en rumpa på min rygg ;P
 Viktoria goes dwarf ;D

 Jag som simmar, till vänster, för första gången i år.
Var först i min familj som var i, först i var Mireille för säsong 2008 :)


                      
; Man har inte roligare än vad man gör sig ;D


 Sen låg vi och sola på studsmattan, sen åkte dom hem sen solade jag ännu mer.
Så har blivit lite röd på bröstet, sen somnade jag på magen i 30 minuter, hehe...

Ikväll hade jag tänkt att vara med P och F, men P ligger hemma och hade farligt hög feber men den har sjukt nu.
Men så aa stannar hemma ikväll och kolla på hyrd film med min bror elle något.
För mamma och pappa ska ha en gäster ikväll igen.. Tack och lov ska dom inte ta med sina små barn...

Sitter och lägger in bilder på min bilddagbok där jag heter... kan du gissa? Rebecco =D


Men vi hörs senare!
Ha en fortsatt skön lördag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback