Tandläkarn & Tingsrätt

Många barns värsta mardröm är - tandläkarn!
Även jag har aldrig riktigt tyckt om den sortens läkare, eller någon läkare överhuvudetaget!
Hatar sprutor (fullkomligt hatar sprutor), men kan köra in nålar i kroppen och pierca mig?
 
Men sen jag skaffade räls (12/1-07) så har jag varit där var sjätte vecka så det har blivit som en vana.
Inte alls lika rädd, och nu längtar jag fruntansvärt mycket till nästa gång jag ska dit!
Eller a ska dit om 30minuter, men gången efter det den 11 Juni då tar jag bort rälsen nämligen =D
Precis innan sommaren, hur gött är inte det då?
  Vad tycker du om tandläkarn?

Fick för mig att jag skulle vara där halv 3 (slutade 13.50) så stressa som fan med att äta macka och borsta tänderna och nästan skälla på mamma att hon var så seg, hon ba - men du ska vara där halv 4 jag ba "jahaa ;$" så kunde koppla av, passade på att sätta mig här då och blogga litte granna =)

Idag skulle klassen samlas på terminalen för vi skulle åka på en tingsrätt med SO:n
Målet var : stöld.
Så grymt tråkigt, det är ju så vanligt nu för tiden?
Egentligen skulle vi åkt på en annan tingsrätt för x antal veckor sedan men det hade blivit inbrott den natten, så det sket sig. Och det målet verkade mycket "roligare" det var misshandel och shit.
 Hon dära domaren var så tråkig, så fort hon dära som hade blivit utsatt höjde rösten och blev arg så sa domaren "Nä nu får ni ta och lugna ner er, dämpa er!
För den gubben som hade stulit hennes cykel (men enligt honom hade dom gemensam vårdnad om den?) hade ringt henne och skrikit "Ska ta dö på dina hundjävlar!!" flera gånger. Och en gång innan det hade han slagit en katt mot ett balkongräcke så att nosen spruckit på katten! Sjuka jävel...
 Varför plåga djur som inte gjort något?


           Bilden tagen från google.se

Nu blev det mycket text och inga bilder, hoppas du orkade läsa.
Och om du gjorde det, skadar aldrig en kommentar, hehe.

Vi hörs senare idag, ut i solen med dig nu =)

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback