Tisdag;

Idag på morgonen hade vi nationellt prov i matematik, usch och blä men det givk väl bra tror jag...

 Sen efter det skulle vi haft 2 matte lektioner, men våran snälla lärare sa att det skulle vara tyket av henne att ha matte lektioner efter det så vi fick gå ut och gå sen på andra lektionen spela spel =)

Under lunchen hade Jag, B, B och K roligt iaf ;)


 Sen hade vi 1½h rast så gick jag Bettan, Barbie och Kyra in till city och köpte frididskort och glass.
 Eller jag köpte ej glass - inget onyttigt på vardagarna!



Hahaha, såg min lilla bys häftigatse skylt.
På den står det "Varning för bröst!" HAHA . Jag och min humor, right?  =P





I Fredags
sa jag ju att jag skulle göra en grej, och ville inte skriva det här då mina vänner läser detta och dom skulle se det med egna ögon.
Jag gjorde tragus piercing =D
Jag har även navelpiercing som jag gjorde i September och var så grymt nervös men gjorde inte något ont
Så nu nä rjag skulle göra tragus, var jag inte något nervös.
Men när han stack igenom nålen kom det som en chock av hur ont det gjorde.
Så när han skulle prata om rengöring utanför piercingrummet så blev allt svart och jag sjönk ihop och Johan (piercaren) var snabb som fan att grabba tag i mej och då vaknade jag till och han hjälpte mig till britsen och la mej ner. Fick kallvatten på ett papper på pannan, för kallsvettades.
 Dom är såå bra på TRIBE piercingstudio i Göteborg på kungsgatan 6.
 Rekomenderar det stället starkt!






Just nu sitter jag och tittar på favorit programmet Desperate Housewives,
 innan det kollade jag på Ugly Betty - hon var drogad ^^; hehe


På reklam såg jag "What happens in Vegas" med Ashton Kutcher och Cameron Diaz och
 den vill jag verkligen se, en verkar grymt rolig!



Slänger in Dagens Outfit också



Tröja - H&M
Långt linne - JC
Tights - H&M
Skor - Din sko
Halsband -
Glitter



Efter skolan hade jag och några vänner en rolig stund på toaletten, hehe..


Vi är bloggtjejerna i klassen.
Från vänster: Tina, Becca, Mireille och Viktoria


Ska kolla klart nu.
Hörs imon!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback