Tisdag;

Idag efter skolan tog Kyra och jag tåget in till Göteborg för att gå på bio - Spiderwick, vi har läst böckerna och älskade dom, och filmen var också riktigt bra.  Tänk att se den i 3-D format, oh mi gad =D

Jag hade på mej världens jobbigaste skor, (se bild nedan) och 14.17 tog vi tåget. Vi trodde vi skulle vara i Gbg kl 15, och sen springa fort till bion som började 15.30 men vi var framme 14.50 så vi gick fort fort som fasen och kom fram dit kl 15! Inte en jädra människa var där (förutom dom som jobbade där då) och dom enda som var på bion var jag, Kyra och 2 vuxna. Tack vare att vi gick så fort, fick jag lite sår på fötterna av skora, hehe...
 Jag och K tjatade lite mycket i början så killen som satt bakom oss ba "Snälla?!" vi ba "ehmm förlåt" .
Sen gick vi in lite på Bik Bok, hade en timma på oss till hemresan.
 Jag fick för mig att det stod 18.03 på pappret om tiderna jag fick av mamma, så vi sprang runt och letade efter 18.03 tåg, men det fanns bara 18.02 och 18.05. Kolla pappret igen, och det stod 18.02, och klockan var då 18.01 så vi sprang och satte oss på första bästa vagn, och tro fan att vi satte oss på första klassen, haha.
Så dom fick säga till oss.. Sen satte vi oss bland allt annat folk, ej lika kul..
Men har alltid kul med dej Kyra =D
  Sen träffade man P och AG lite granna... Ni är sköna grabbar ni, hehe...



Dagens;


image74

Jacka - H&M
Linne med innebh - JC
Byxor/Jeans - White
Skor -
Din sko
Björn Borg väska - Wedins

 

Men vi hörs!

 Xo Xo Rebecco



Fotnot:Skriver detta inlägg som om det var iförrgår med det är 1/5 nu...
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback