Tom und Bill für immer

Hej Hopp jag är tjock!

Nä men, nu skall mamma sitta och göra massa flätor i mitt hår.
I morgon i skolan skall vi ta skojfoto i skolan, alla nior.

Jag ska vara Tom Kaulitz i Tokio Hotel


Såhär kommer jag se ut:


Och min kompis Viktoria skall vara Bill Kaulitz i Tokio Hotel 


Såhär kommer hon se ut...




yaaaais va tufft det kommerr bliiiii =D

Men har fortfarande ont i huvudet..
Men vi hörs imon, skall ta lite kort på alla - lovar jag =D

Vi hörs imon.

Sleep tight!
Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

sngga ni va;)

2008-05-20 @ 19:34:55
URL: http://[email protected]

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback