Jag, en blivande kock?

Ja, då var det måndag igen och dagarna rusar iväg och snart slutar jag nian och sen drar en sjuhelvetes sommar igång =D

Idag på spanska lektionen sa läraren "jahapp, idag ska ni ha nationella hörförståelse" man ba ehh jahaa kiii...
 Och den kärringen sitter och pratar under tiden dom pratar på cd-spelaren hon ba "ni ska bara skriva i tre svar" när det står klart och tydligt man ba "HÅLL KÄFT" så man hör vad han säger så man kan skriva i endast tre svar men den är ej så lätt när hon ej håller käft!! SUCK!
 A förlåt, har mina humörsvängningar, det har nog alla.
Speciellt i denna period av månaden jag är i nu ....

A i alla fall.
Idag på hemkunskapen gjorde jag och Tina fiskfilé a la cremé fraice (elle något?)
Vi gjorde så mycket grönsaker och Tina ba "hihih vi får ej plats med fisken ju" läraren bara "sånt gillar jag, det är bra!" hehe =D MVG, MVG ;) haha
Nu kanske du förstår vad jag menar med rukriken? Hehe =P
Såhär fina var vi =D
Tina såg ut som en köttslaktare xD


Såhär snygg blev maten, dock var den inte lika god som den såg ut ...
usch, äckligt slängde typ allt utom grönsakerna ^^
 Nyttigt, nyttigt  - men äckligt ^^,
 Onyttigt, onyttigt - men gooott ^^,


Hade drama idag, och vi håller på med pjäsen "Grease" som vi ska spela upp på onsdag.
Då min skola har en s.k Tema Dag.
 Hoppas det kommer gå bra, har ej typ några repliker men ändå ^^
Från filmen är jag Jan och ska säga "bruscha bruscha bruschaa" fifaan =P
 
haha, kolla min ehmm foten till vänster på kortet x)

 Viktoria, sträck på dej va fan ;P


Näe, men nu får jag göra något annat som jag inte har lust med.
 Borde läsa ut min engelskabok som jag ska göra en recension på och som ska in på tisdag nästa vecka..

Don't forget to comment, pleease!
Talk to you later..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

Fy fan va snygga vi va;) Haha:D hon verkade ju gilla det såå.. va då om det inte va gott, det såg bra ut i hennes ögon :D ;) Hahah:D

2008-05-12 @ 18:32:32
URL: http://pinkladytina.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback