Sommar...



Såhär söt var man när jag spelade upp i Grease :)

Men kunde varit ännu sötare i dessa peruker xD


Kolla bara på lille Mireille ^^

Sen spelade ett litet band tre grymt bra låtar, dom var jätte duktiga!

Sen spelade några killar från nian en låt - på badmintonrack! Haha, det var kul det =P
Tobias citat "Jag är från hus ett, den nörden som aldrig riktigt syns" haha...
 

Detta var på onsdagen detta.
Sen på Torsdagen hade min skola en s.k antidrogdans.
På e:m lärde vi oss 3 danser - bugg, vals och foxtrott.
Sen vid 3 åkte vi till dansen (min riktiga dans jag dansar på varje torsdag) och var där i 1½ h,
sen hem duscha snabbt som fan sen ta på sej sen åka till själva antidrogdansen som var klockan 19 (slutade dansen 18) och där skulle vi vara till 21.30
Det är sjukt kul det där, man kan ha kul utan alkohol - det är syftet med denna dans.

Detta hade jag på mej, det var sjukt jobbigt att dansa då klänningen hela tiden åkte upp så man såg min rumpa ^^


Sen hem och sova, dagen efter hade vi bara två lektioner sen slutade vi,
fick kompledigt med tanke på att vi var där kvällen innan...
Och då åkte jag med Viktoria hem, även Miir åkte med.
Btw Viktoria fyllde år på fredagen =D STORT GRATTIS I EFTERSKOTT, igen...
Vi plockade blommor, som hennes mamma ville ha i köket inför släktkalaset samma dag


Sen åkte vi och bada i en sjö!
Shooot vad kallt det var!!
Och jag är världens badkruka, det må jag lova!


Men nu måste jag sticka!
Ska ju på dansuppvisnig - bara kolla!

Vi hörs!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Vixxan

hahaha när du tog kort i "omklädningsrummet" när du va jenny...hahah man ser mii i BH skägg och byxor^^<3<3

2008-05-18 @ 19:52:05

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback