Vårmarknad&Grimm&TokioHotel

Idag var det vårmarknad i min lilla by.
Dagens roligaste var ändå när Sandra frågade mig och Viktoria om vi ville åka brandbil med henne och hennes 3åriga lillebror , vi ba såklart!
Haha, det var fan va skoj, fast jag satt precis över däcket, suck haha..
.Det bästa var ändå att min by's snyggaste kille satt bakom mig , uiihh ;)
De var fyra killar som är 17-18år och dom hela tiden ba "kom igen tuta då!" haha...



Nu sitter jag hemma och kopierar ut massa info om de tyska döda bröderna Grimm,
 som har skrivit bl.a Snövit o de 7 dvärgarna, Törnrosa, Askungen m.fl.
Det är en svenska uppgift, en författare ska vi skriva om... =)
Dom är tyska, oohhmigad med tanke på tyska

BILL har färgat håret helsvart  - snygging där!!!


Btw, grattis Tokio Hotel!!
Killarna tog hem samtliga priser de var nominerade till (Bästa live-act, bästa band, bästa video),
PLUS Supercometen, ett pris där tyska folket röstar fram vinnaren.
De var med i stora Tv-galan Comet i Tyskland .

och ehm klart man inte är avis på Miir som var på galan och sen efterfesten där dom var där B & T festade som vilka ungdomar som helst . Lär på Mirres blogg, blev sjuuukt avis! Shieet =P

Aja, men måste plugga massa nu!
Vi hörs senare

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback