What makes U happy?

Jag blir förbannat lycklig av det förbannat bra tyska bandet Tokio Hotel!
 
Så fort jag ser dom på tv, får jag allvarliga ryck.
Hör jag dom på radion börjar jag nästintill gråta!
Kollar på videos dagligen, gjort det i ett år i denna månad <3
Lyssnat på Tokio Hotel sen slutet av maj 2007!
 Älskar fortfarande Monsoon som var den första låten jag lyssnade på..

Gått in i små perdioder då och då som jag helt enkelt ba skitit i dom, detta har hänt efter jag hört att konserten blev inställd blev så besviken även om Bill (sångaren i TH fick en cysta på stämbanden som opererades bort den 30/3) inte kan hjälpa det... Så fort jag lyssnade på musik på mobilen, zappade jag förbi när TH kom upp på mobilrutan..
 Men deras musik betyder så mycket för allt som finns.
T.ex Forgotten children/Vergessene Kinder, Rescue me/Rette mich, Don't Jump/Spring Nicht osv de är betydelsefulla för alla, eller väldigt många i alla fall.
Dom skriver texter som berör enormt för vissa personer.

Förlåt att jag tjatar om Tokio Hotel, du behöver inte läsa..
Men du har också en kändis eller ett band som du älskar? Tell me about it, please!


Så nu hade jag tänkt lägga in lite videos på mitt favorit band.
Både videos ur deras vardad och musikvideos...
Watch and enjoy!

Tokio Hotel TV - Episode 21 ~ In New York
 


Tokio Hotel TV - Episode 22 ~ In New York


Tokio Hotel TV - Episode 23 ~ In Germany



Tokio Hotel TV - Episode 24 ~ In Germany
 

Tokio Hotel TV - Episode 25 ~ Special


Tycker det
är sååå förbannat gulligt när Tom och Bill pratar engelska med deras tyska accent ='D
 Men oj vad mycket Georg och Gustav sa, hrmm, Gustav sa en grej.
Tycker det är synd att dom hamnar så mycket i bakgrunden.
Även om T & B är frontfigurerna... Jaja....


TH VIDEOS:
Lägger ut några bland dom bästa, inte alla men några.
Min favorit alla tiders <3
Älskar helikoptern, många fattar.
Min killkompis tycker mindre om TH men när jag snackade om Monsoon sa han "det är väl den videon när dom är i en helikopter" jag ba " jaa ='D"

Tokio Hotel - Monsoon
 


Tokio Hotel - Durch den monsun
 Denna låt släpptes 15 Augusti 2005  :')
 

Tokio Hotel - Spring Nicht
 

Tokio Hotel - Rette mich
Äääälskar gitarren i början <3
 

Tokio Hotel - Reden (unplugged)
 

Tokio Hotel - Wir sterben niemals aus (Unplugged)


Tokio Hotel - 1000 meere


Tokio Hotel - Ready, Set, Go!
 


Mer orkar jag inte lägga in, funderar på att åka härifrån och bara skita i vad mamma och pappa säger.
Dom ska jämt styra och ställa så innihelvete på mej!
Får jag inte göra vad jag vill elle?
Det är väl mitt problem om något händer, jag är tacksam att dom bryr sig ja - men till lagom måtta tack!
 Får väl se om jag stannar eller drar någonstans, det märker ni...

Hörs sen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback