Wihuu

Sitter här redan i min pyjamas för om 20minuter börjar Gossip Girl,
 sen kommer Desperate Housewives sen ska jag sova.
För ska upp vid 6 imon bitti för att ut och gå med pappsen, hoppas jag - så att jag inte gör som idag!
Klockan ringde halv 6, jag stänger av den!
Så mamma kommer och väcker mig 6.50 , faan ville ju gått ut och gått, men så blev de :/

Idag skulle jag egnetligen haft so prov, men läraren var sjuk - inställt
Sen skulle vi haft NO men läraren var ledig och för vikarien fick vi göra vad vi ville
Sen matte och då gjorde halva klassen typ nationella muntliga , då blev de att man tjöta med alla andra i stället.
Sen engelska skulle bara prata om en bok jag läst och lyssna på några andra som gjorde samma sak.
Sen matte igen hade jag själv nationella muntliga, gick väl bra tror jag =)
Sen gick jag hem då jag hade ont i huvudet (som vanligt) och halsont, nu vart fan de kommit ifrån?
Missade bara ändå en håltimma och spanska där vi ändå inte gör ett skit?

Såå aa det var min skoldag xD
Gött vare ja, men nu sitter jag och funderar på om vi ska ha so provet imon i stället för imon är sista SO lektionen jag har för årskurs 9!!! ILLA GÖTT!
Sen åker jag och Viktoria in till stan för att köpa present till Mireille som fyller år på söndag, men ska ha släktkalas på fredag - som vi ska gå på..
Sen blir det mera plugg då jag har ett NO prov på torsdag som jag tydligen missat v 5 som sagt innan, suck...

Mami och papi åker till Sthlm tidigt på torsdag morgon till fredag kväll, så jag får sköta mig helt själv, hihih..och min hund och bror, maten osv osv..

Oj blev de mycket text, och nu är det bara 10minuter kvar tills GG börjar!

Vi hörs imorgon=D

Sleep tight!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback