Kevin Borg

åhhhhhhhh min nya Idol-Älskling är självfallet Kevin Borg!
Han är så sjukt söt, otrolig röst och såå charmig!
Han borde vinna hela skiten!
Han .. åhh jag är helt fast i den saken!

All I wanna do is make love to yoouu..... kan ej sluta sjunga på den låten han sjöng ikväll!
Lyssnat på den på tv4.se/idol typ 50 gånger... :)
åhhh jag känner mig som en liten fjortistjej som "förälskar" sig i en kändis - me love Kevin!!

Jag har aldrig kollat på Idol detta året, bara lite på auditionerna (stavning?) sen har jag skitit i det.
Men kollade på det ikväll, och... jag är kär.. !
 Kommer följa Idol slaviskt och dregla när "min" kung sjunger!



Namn: Kevin Borg

Ålder: 22


Födelsedag/Stjärntecken: 9 juni/Tvillingarna


Familj: Pappa (Mario), mamma (Therese, dog när jag var 16), bror (Daniel).


Civilstånd: Flickvän (Sofia).


Bor: Arvidsjaur


Uppvuxen i: Floriana, Malta.


Jag jobbar som/studerar till: Studerar svenska.


Mitt största intresse förutom musik: Sport.


En person som betytt mycket för min musikaliska utveckling: Min vän Jason Cossar från Malta. Han var kompositör när Malta kom trea i Eurovision 1998.


Mitt första framträdande: Jag sjöng för första gången när jag var nio år gammal.


Varför jag sökte till Idol: Jag förstår hur mycket musik betyder för mig och jag vill hela tiden uppnå nya mål.


Den här låten sjöng jag på första Idol-audition: Love Shine A Light av Katrina & The Waves.


Varför kommer jag att vinna Idol 2008: Jag har redan tagit första steget i karriären när jag sökte till idol och jag är redo att ta ett jätte kliv till finalen och sen vidare ut i världen


Ett instrument som jag kan spela: Inget. Eller kanske lite piano.


Ett instrument som jag skulle vilja lära mig spela: Piano


Min favorit i Idol-juryn: De är alla tre fantastiska, men Andreas är jättecool.


Min favorit bland de tidigare Idol-deltagarna: Jag känner inte till dem.


Min favoritartist: Westlife/Ne-Yo, Justin Timberlake, Kenny Loggins


Om jag skulle återfödas som en artist skulle jag vara: Kevin Borg.


Den här artisten/skådespelaren skulle spela mig i filmen om mitt liv: Brad Pitt eller Cartman från South Park.


Världens bästa låtar: You're The Voice av John Farnham och Flying Without Wings av Westlife.


Den första skiva jag köpte: Backstreet Boys Larger Than Life.


Favoritfilm: Braveheart/Batman the dark Knight /South Park the movie


En bra bok: The Shining


Favoritmat: Kyckling


Jag klär mig helst i: Jeans och t-shirt.


Favoritfärg: Blå


Favoritskämt/historia: Det finns för många för att välja en favorit.


Det finns två typer av människor: Pålitliga och opålitliga, lyckligtvis så finns det betydligt fler av de förstnämnda.


Om jag vann en miljon kronor: Skulle jag vara naken i Stockholm (skoja bara). Jag skulle köpa ett hus.


Så här ser mitt liv ut om fem år: Jag är skivartist och lever ett jättebra liv med min flickvän.


Därför ska svenska folket rösta på mig i höst: Jag ska göra mitt allra bästa och det hoppas jag räcker för att få folkets röster.


Övrigt: Jag måste tacka massor av folk för att jag är här! Love you all /Kevin.


källa:

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback